GWARANCJA I BEZPIECZEŃSTWO
GWARANCJA
Reklamacja
ZWROTY
FAQ
Bezpieczeństwo i Gwarancja
Gwarancja
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji napisz na maila maciejwyszynski@mgstore.com.pl opisz sytuację i dołącz zdjęcia opisywanego problemu. Jeśli przesyłka została uszkodzona, niezwłącznie zajmiemy się realizacją kolejnego biurka i zajmiemy się procesem reklamacyjnym z przewoźnikiem. Jako nasz klient otrzymasz pełnowartościowy produkt w jak najszybszym czasie, a my zajmujemy się całym procesem reklamacyjnym z przewoźnikiem.
Zwrot Towaru
Jeśli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot jest możliwy tylko w przypadku, jeżeli nie był on użytkowany, skręcany oraz w żaden sposób nie jest zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu (bądź zastępczym), które również nie może być zniszczone. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczeniei wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Wood & More Jakub Micota
ul. Gliniana 37a
18-100 Łapy
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.
FAQ
Czy zamówiony produkt przyjdzie już złożony czy będę musiał go złożyć?
Oferowane przez nas produkty wymagają samodzielnego montażu po odebraniu przesyłki. Wynika to z wielkości produktu, jego konstrukcji oraz optymalizacji kosztów spedycyjnych. Montaż jest niezwykle prosty, polega na wkręceniu nóżek do blatu/złożenie stelaża i przykręcenie go do blatu. W zależności od modelu montaż trwa od 5 do 15 minut.
Czy wystawiacie faktury vat?
Tak, do każdego zamówienia automatycznie generowana jest Faktura Vat, która jest wysyłana na podanego przy zamówienia maila.
Ile zapłacę za wysyłkę?
Wszystkie produkty w naszym sklepie wysyłamy na nasz koszt. Darmowa dostawa obowiązuje zarówno w kategorii Biurek Premium, Biurek Standard i Akcesoriach Gamingowych.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Istnieją trzy sposoby płatności:
- Płatność przelewem internetowym przelew tradycyjny
/płatności online DotPay. - Płatność PayPal.
- Płatności ratalne DotPay/mBank.
Czy mogę kupić na raty?
- Tak. Oferujemy płatności ratalne obsługiwane przez
operatora płatności Dotpay. Wystarczy dodać interesujący Cię produkt do koszyka, przejśc do zamówienia, wybrać sposób płatności „Dotpay (szybkie płatności) i wybrać dwie dostępne opcje ratalne „Raty online Alior Bank” lub „MBank raty”, znajdujące sie jako ostatnie w pozycji płatności Dotpay. Uwaga! Nie trzeba posiadać rachunku bankowego w mBanku/Alior Banku, żeby ubiegać sie o zakup naszych towarów na raty.
Jak anulować zamówienie?
- Jeśli chcesz anulować złożone zamówienie to skontaktuj się z nami mailowo (maciejwyszynski@mgstore.com.pl), telefonicznie (+48 780 056 454).
Podałem błędny adres do wysyłki – jak go zmienić?
Jeśli chcesz zmienić dane adresowe to skontaktuj się z nami mailowo (maciejwyszynski@mgstore.com.pll), telefonicznie (+48 780 056 454) lub przez profil firmowy na Facebooku.
Czy produkty są objęte gwarancją?
- Tak. Wszystkie produkty oferowane na sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.
Jak zwrócić towar?
- Opis procedury zwrotu znajdziesz w zakładce Zwroty. Ewentualnie skontaktuj się z nami mailowo pod adresem maciejwyszynski@mgstore.com.pl a udzielimy Ci szczegółowych instrukcji.
Jak wysyłacie zamówienie i kiedy mogę spodziewać się dostawy?
- Doręczeń należy spodziewać się w dni robocze. Z reguły w godzinach 8.00 – 17.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Tracking i linki do śledzenia zamówienia.
Link do śledzenia paczki oraz jej numer zostanie automatycznie wysłane w momencie przekazania paczki od nas kurierowi. Informacje na stronach spedytorów nie aktualizują się na bieżąco. Nie martw się jeśli po otrzymaniu linku nie znajdziesz na niej pożądanych informacji. Strony odświeżają informacje kilka razy na dobę najczęściej dzieje się to w okolicach południa